»آخرین اخبار کنگره
اعلام لیست نهایی چکیده مقالات پذیرفته شده

اعلام لیست نهایی چکیده مقالات پذیرفته شده

بررسی  اهمیت و ضرورت آموزش صلح و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی تسیم علی یاری ۱
امکان سنجی صلح و مدارا در روابط بین‏الملل دولت‏ها با تاکید بر ساز و کارهای روان شناسی مدیریت و کنترل خشم بنيامين صادقي ۲
کاربست یافته های روانشناسی اجتماعی در گروهها برای برقراری و گسترش صلح در جهان بی نظیر جلالی ۳
بررسی روانشناختی هم‌راستایی کارکردی محمل‌های عهده‌دار جامعه‌پذیری شهروندان به عنوان بستری برای توسعه اجتماعی فرهنگ صلح یحیی بازیاری زاده ۴
جستجوی صلح در نور امید برآمده از چراغ معناجویی اگزیستانسیال یحیی بازیاری زاده ۵
انسان متعالی راجرز و حرکت در مسیر صلح زهرا گیتی پسند ۶
روانشناسی فردی و صلح جهانی میترا مرادی ۷
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بخشودگی بین فردی و همدلی هیجانی در دانش آموزان دختر ابتدایی فریبا میرزایی ۸
نقش شن بازی درمان در درمان خشونت و پرخاشگری کودکان فاطمه مقیمی هنجنی ۹
صلح و کودکان: نگرش نسبت به شدت و رواج انواع کودک­آزاری و روش­های تنبیه فرزندان پگاه نجات ۱۰
پیش بینی بخشایشگری از روی میزان خشم  و خود شفقتی در مادریاران مراکز توانبخشی افراد کم توان ذهنی ناهیدرامک ۱۱
اثربخشی آموزش بخشش بر کاهش پرخاشگری در زنان متاهل مهدیه رحمانیان ۱۲
صلح، خشونت و پرخاشگری حسین سردار ۱۳
مقایسه اثربخشی گروه درمانی رفتاری شناختی و گروه درمانی گشتالتی بر پرخاشگري افراد معتاد مهدی مهریار ۱۴
بررسی رابطه­ي خودکارامدی، توانايي حل مسئله و باورهاي مذهبي با پرخاشگري در دانش آموزان پسر مهدی مهریار ۱۵
رابطه بین دینداری (درونی-بیرونی) با پرخاشگری در دانشجویان میترا خاقانی فرد ۱۶
بررسی ابعاد روان شناختی تربیت صلح طلبی در اندیشه زیبانگری مولانا محمد جعفر شریعتمداری ۱۷
طراحی و اعتبارسنجی برنامه­درسی آموزش صلح مبتنی بر سیره حضرت رسول (ص) زهرا نورانی ۱۸
مفهوم شناسی صلح جهانی از منظر قرآن کریم با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبایی زهرا نورانی ۱۹
مقایسه نحوه­ی تعاملات خانواده در خانواده‌های در معرض خطر و خانواده­های عادی مرتضی عندلیب ۲۰
صلح و گروه های اجتماعی؛ بانگرش به نقش قومیت ها و اقلیت های مذهبی فرزاد محمدزاده ابراهیمی ۲۱
نقش صمیمیت و همدلی در مدیریت خشم و پرخاشگری فرشادچراغی بیدقی ۲۲
بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی شهر بوشهر سوسن آقاجانبگلو ۲۳
جلوه هایی از صلح و آشتی در اشعار فردوسی فهیمه غلامی زارع زاده ۲۴
قانون اساسی کرامت مدار مقدمه حصول صلح بین ادیان یاور شعبانی ۲۵
مدل تفسیری شایستگی­های بین فردی در ارتباطات سازمانی محمد یزدانی زیارت ۲۶
بررسی هفت بعد اساسی هوش اخلاقی و راه های پرورش آن حسین فرخی ۲۷
بررسی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت  و رشد اخلاقی با رفتارهای دوستانه در دانشجویان رضا عرب مارکده ۲۸
بررسی مقایسه‌ای مفهوم خشونت و علل به وجود آورنده آن در ممالک اسلامی از صدر اسلام تا زمان حاضر محمد صادق مهدی زاده ۲۹
مساله شکاف قومی و امکان صلح در ایران حسین محمدزاده ۳۰
جایگاه مفهوم روانشناختی صلح در آثار پژوهش‏های روانشناختی صلح سوسن علیزاده فرد ۳۱
مدل‏یابی‏ رابطه ابعاد سلامت روان و همدلی سوسن علیزاده فرد ۳۲
نقش میانجی گذشت در ارتباط بین سلامت اجتماعی و سلامت روانشناختی سوسن علیزاده فرد ۳۳
ساخت و هنجاریابی آزمون طلاق عاطفی در زوجین شهر تهران فاطمه ادب دوست ۳۴
مقایسه شایستگی اجتماعی، اضطراب و عملکرد تحصیلی دانش¬آموزان قلدر و غیرقلدر کریم سواری ۳۵
بررسی تاثیر قلدری سازمانی با کیفیت خواب فردی با توجه به نقش میانجی نشخوار فکری در میان پرستاران زن علیرضاکوشکی ۳۶
مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی ارتباط بین نوع دوستی و همدلی با گرایش به معنویت دانشجویان مژگان سپاه منصور ۳۷
بررسی چیستی همدلی و عوامل تحکیم بخش آن از منظر اسلام و روانشناسی حسین فرخی ۳۸
پیش بینی میزان  قلدری   بر اساس شیوه های فرزندپروری و سبک های دلبستگی در دانش آموزان ابتدایی منطقه یک  شهر تهران سیده فاطمه حسینی ۳۹
نقش واسطه ای عدم ارضای نیازهای روان شناختی وخشم در رابطه با رفتارکنترلی ادراک شده و زور گویی: مدل یابی معادلات ساختاری مژگان سپاه منصور ۴۰
اثربخشی آموزش نظریه‌ی ذهن بر همدلی و قلدری در کودکان سمانه نوری ۴۱
پیش بینی استرس ادراک شده (بالینی) بر اساس بخشش و رشد اخلاقی دانشجویان فرحناز اسمعیلی رادور و محمدرضا زربخش ۴۲

 

نظر بدهید!!!

نظر شما برای “اعلام لیست نهایی چکیده مقالات پذیرفته شده”

قالب وردپرس